גלישה סלולרית מהירה

כאן נלמד כיצד תוכלו לגלוש במהירות מקסימלית בכל מקום ובכל זמן

קצת רקע על קצב העלאה והורדה

למרות שאתם מחוברים כביכול לתשתית יציבה בעלת קצב הורדה של 100 מגה ומעלה, המבנה של האינטרנט מאוד מושפע ממהירות העלאה (UPLOAD) הנהוגה בארץ העומד על כ-2 מגה (עד להגעת רשת הסיבים, שאמורה לפתור את הבעיה הזו).

רובכם אולי לא מודע לכך (ואולי החברות גם לא מעונינות שתדעו), אבל UPLOAD במהירות נמוכה, מכביד על גלישה אמיתית וחלקה של האינטרנט, כך שלדוגמא מהירות של 100 מגה עם קצב העלאה של 2 מגה, תתנהל הרבה יותר בעצלתיים ממהירות של 20 מגה עם קצב העלאה של 20 מגה. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד של פעולות קריטיות של וובינרים, שליחת קבצים וזמן תגובה במערכת השקעות בבורסה ואפילו בגלישה סטנדרטית.

אז מה אפשר לעשות?

מה שמעניין הוא שבגלישה סלולארית מהירות העלאה גבוהה משמעותית, נסו ותראו כי אם תשתמשו בנקודה חמה (HOTSPOT) דרך הנייד תראו שהגלישה משתפרת פלאים (כמובן לוודא שהקליטה במקום שאתם מבצעים את הניסוי טובה!), אפשר להגיע למהירות העלאה של כ-30 מגה.

תוכלו גם לבדוק את מהירות העלאה וההורדה שלכם כאן.

שימו לב, לא רק שתשפרו את הקליטה אלא תכלו לחסוך כסף, כיון שגולש ממוצע לא עובר את ה-100 ג'יגה חודשי, תוכלו לקבל תוכנית מעולה (כ-50 שקלים) מחברות הסלולר השונות.

מכיון שאתם לא רוצים להיות כבולים לנייד שלכם, תוכלו בהשקעה חד פעמית לרכוש ראוטר סלולרי בעל ביצועים מעולים, אשר תומך בכל התדרים הסלולרים האפשריים (יוכל לשמש גם בנסיעות לחו"ל).

אז קבלו הנה ההמלצה Aircard 790S 4G LTE.

כך תקבלו רשת עצמאית של אינטרנט מהיר במיוחד, בעלות חודשית כוללת של כ-50 שקלים (תלוי בתוכנית שהצטרפתם אליה) פתרון מושלם ואיכותי וגם נייד (יוכל לשמש אתכם בבתי קפה בלי להיות חשופים לרשת ציבורית), כי למכשיר יש סוללה נטענת המאפשרת לו עבודה עצמאית של 10 שעות, מעולה גם לטיולים וכדומה (הוא גם יכול לשמש כסוללת גיבוי להטענה).